top of page

serwis

Reklamacja z tytułu nieumyślnego uszkodzenia, lub zerwania biżuterii nie obowiązuje,

natomiast jeśli jednak takie zdarzenie ma miejsce biżuteria Lapidem jest objęta gwarancją tz. na zakupioną biżuterię otrzymujesz bezpłatną usługę serwisową ważną przez 6 miesięcy od daty zakupu. Aby skorzystać z serwisu konieczne są wcześniejsze ustalenia mailowe.

 

USŁUGA SERWISOWA JEST BEZPŁATNA za wykonana naprawę nie pobieramy opłat. 

Klient pokrywa jedynie koszt materiału koniecznego do uzupełnienia (srebra/kamieni) oraz koszty dostawy. 

Jak przebiega procedura serwisowa: 

- klient przesyła na maila kontakt@lapidem.pl informacje: zdjęcie uszkodzonej bizuterii i numerem zamówienia lub numerem faktury

- na podstawie przesłanego zdjęcia oceniamy czy naprawa biżuterii jest możliwa oraz wyceniamy koszt uzupełnienia materiałów (kamienie/srebro) koniecznych do dokonania naprawy

- wycenę serwisową przesyłamy do akceptacji klienta wraz z danymi adresowymi serwisu oraz danymi do przelewu.

- klient wyrażając chęć skorzystania z naprawy serwisowej otrzymuje usługę naprawy bezpłatnie natomiast  koszt materiałów koniecznych do uzupełnienia oraz koszty dostawy jest zobowiązany uiścić zgodnie z otrzymaną wyceną z góry przed odesłaniem uszkodzonej biżuterii do serwisu.

- biżuteria zostanie naprawiona w ustalonym mailowo terminie i odesłana do klienta

Elementy wykorzystywane do naprawy uszkodzonej biżuterii są nowe przez co mogą wystąpić różnice kolorystyczne pomiędzy użytkowanymi elementami, a nowymi tj.inny odcień/barwa kamieni, połysk/mat kamieni, wypolerowanie srebra/elementów pozłacanych.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi serwisowej ze względu na brak materiałów z których została wykonana uszkodzona i zgłoszona do serwisu bizuteria. 

Przesłanie biżuterii do serwisu bez wcześniejszego uiszczenia wycenionych kosztów uzupełnienia brakujących elementów skutkować będzie nie zrealizowaniem usługi serwisowej. Koszty odbioru/odesłania przesyłki spoczywają na nadawcy przesyłki.

Przykład rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego:

Uszkodzenie:

bransoletka z zerwaną linką/żyłką plus brak 5 kamieni hematytu, nie ma braków w elementach srebrnych.

Usługa serwis:

naprawa tj. dobranie brakujących kamieni oraz złożenie bransoletki w całość bezpłatne 

koszt kamieni 10zł + wymiana linki/żyłki bezpłatna + 14.50zł koszt przesyłki zwrotnej (odesłanie naprawionej biżuterii)

łączny koszt naprawy:24.50zł płatny z góry 

Każde zgłoszenie serwisowe jest rozpatrywane indywidualnie i wyceniane zgodnie z wytycznymi klienta. 

ODŚWIEŻENIE BIŻUTERII

W ramach serwisu Lapidem przywrócimy pierwotny blask Twojej biżuterii.

Wymienimy uszkodzone kamienie, wyczyścimy srebrne elementy, pozłocimy przetarte elementy pozłacane 24-karatowym złotem. 

Usługa jest przewidziana wyłącznie dla klientów sklepu Lapidem.

Aby skorzystać z usługi odświeżania prosimy przesłać pełne informacje na adres: kontakt@lapidem.pl tj.:

- wytyczne co i w jakim zakresie miałoby zostać wykonane

- z załączonym zdjęciem produktu który ma zostać odświeżony 

- i numerem zamówienia lub numerem faktury VAT 

Na tej podstawie otrzymasz pełne informacje w jakim czasie i w jakiej cenie Twoja biżuteria zostanie odświeżona.

Koszt odświeżenia biżuterii wynosi w przybliżeniu 15% ceny produktu jednak jest on uzależniony od wytycznych klienta i każdorazowo indywidualnie wyceniany. 

Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania odświeżenia biżuterii ze względu na brak materiałów z których została wykonana; uszkodzona i zgłoszona do serwisu biżuteria. 

Przesłanie biżuterii do serwisu bez wcześniejszych zaakceptowanych ustaleń pisemnych oraz przy braku uiszczenia wycenionych kosztów odświeżenia skutkować będzie nie zrealizowaniem usługi serwisowej. Koszty odbioru/odesłania przesyłki spoczywają na nadawcy przesyłki.

ADRES, pod który należy przesyłać przesyłki serwisowe to: 

Lapidem Natural Jewellery  

ul. Wiklinowa 16

62-023 Kamionki

Numer konta do płatności za usługi serwisowe:

PKO BP numer: 37 1020 4027 0000 1602 1450 5335;

Several Sp. z o.o.  Adres: ul. Dąbrowskiego 77a 60-529 Poznań.

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienie lub nr faktury na którym jest poświadczenie zakupienia produktu. Jeśli potrzebujesz przypomnieć sobie numer zamówienia, napisz do nas maila na kontakt@lapidem.pl prześlemy niezbędne informacje.

bottom of page