top of page
serwis
Reklamacja z tytułu nieumyślnego uszkodzenia, lub zerwania biżuterii nie obowiązuje,
natomiast jeśli jednak takie zdarzenie ma miejsce biżuteria Lapidem jest objęta gwarancją tz. na zakupioną biżuterię otrzymujesz bezpłatną usługę serwisową ważną przez 6 miesięcy od daty zakupu. Aby skorzystać z serwisu konieczne są wcześniejsze ustalenia mailowe.
USŁUGA SERWISOWA JEST BEZPŁATNA za wykonana naprawę nie pobieramy opłat.
Klient pokrywa jedynie koszt materiału koniecznego do uzupełnienia (srebra/kamieni) oraz koszty dostawy.
Jak przebiega procedura serwisowa:
- klient przesyła na maila kontakt@lapidem.pl informacje: zdjęcie uszkodzonej bizuterii i numerem zamówienia lub numerem faktury
- na podstawie przesłanego zdjęcia oceniamy czy naprawa biżuterii jest możliwa oraz wyceniamy koszt uzupełnienia materiałów (kamienie/srebro) koniecznych do dokonania naprawy
- wycenę serwisową przesyłamy do akceptacji klienta wraz z danymi adresowymi serwisu oraz danymi do przelewu.
- klient wyrażając chęć skorzystania z naprawy serwisowej otrzymuje usługę naprawy bezpłatnie natomiast koszt materiałów koniecznych do uzupełnienia oraz koszty dostawy jest zobowiązany uiścić zgodnie z otrzymaną wyceną z góry przed odesłaniem uszkodzonej biżuterii do serwisu.
- biżuteria zostanie naprawiona w ustalonym mailowo terminie i odesłana do klienta
Elementy wykorzystywane do naprawy uszkodzonej biżuterii są nowe przez co mogą wystąpić różnice kolorystyczne pomiędzy użytkowanymi elementami, a nowymi tj.inny odcień/barwa kamieni, połysk/mat kamieni, wypolerowanie srebra/elementów pozłacanych.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi serwisowej ze względu na brak materiałów z których została wykonana uszkodzona i zgłoszona do serwisu bizuteria.
Przesłanie biżuterii do serwisu bez wcześniejszego uiszczenia wycenionych kosztów uzupełnienia brakujących elementów skutkować będzie nie zrealizowaniem usługi serwisowej. Koszty odbioru/odesłania przesyłki spoczywają na nadawcy przesyłki.
Przykład rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego:
Uszkodzenie:
bransoletka z zerwaną linką/żyłką plus brak 5 kamieni hematytu, nie ma braków w elementach srebrnych.
Usługa serwis:
naprawa tj. dobranie brakujących kamieni oraz złożenie bransoletki w całość bezpłatne
koszt kamieni 10zł + wymiana linki/żyłki bezpłatna + 14.50zł koszt przesyłki zwrotnej (odesłanie naprawionej biżuterii)
łączny koszt naprawy:24.50zł płatny z góry
Każde zgłoszenie serwisowe jest rozpatrywane indywidualnie i wyceniane zgodnie z wytycznymi klienta.
ODŚWIEŻENIE BIŻUTERII
W ramach serwisu Lapidem przywrócimy pierwotny blask Twojej biżuterii.
Wymienimy uszkodzone kamienie, wyczyścimy srebrne elementy, pozłocimy przetarte elementy pozłacane 24-karatowym złotem.
Usługa jest przewidziana wyłącznie dla klientów sklepu Lapidem.
Aby skorzystać z usługi odświeżania prosimy przesłać pełne informacje na adres: kontakt@lapidem.pl tj.:
- wytyczne co i w jakim zakresie miałoby zostać wykonane
- z załączonym zdjęciem produktu który ma zostać odświeżony
- i numerem zamówienia lub numerem faktury VAT
Na tej podstawie otrzymasz pełne informacje w jakim czasie i w jakiej cenie Twoja biżuteria zostanie odświeżona.
Koszt odświeżenia biżuterii wynosi w przybliżeniu 15% ceny produktu jednak jest on uzależniony od wytycznych klienta i każdorazowo indywidualnie wyceniany.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania odświeżenia biżuterii ze względu na brak materiałów z których została wykonana; uszkodzona i zgłoszona do serwisu biżuteria.
Przesłanie biżuterii do serwisu bez wcześniejszych zaakceptowanych ustaleń pisemnych oraz przy braku uiszczenia wycenionych kosztów odświeżenia skutkować będzie nie zrealizowaniem usługi serwisowej. Koszty odbioru/odesłania przesyłki spoczywają na nadawcy przesyłki.
ADRES, pod który należy przesyłać przesyłki serwisowe to:
Lapidem Natural Jewellery
ul. Wiklinowa 16
62-023 Kamionki
Numer konta do płatności za usługi serwisowe:
PKO BP numer: 37 1020 4027 0000 1602 1450 5335;
Several Sp. z o.o. Adres: ul. Dąbrowskiego 77a 60-529 Poznań.
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienie lub nr faktury na którym jest poświadczenie zakupienia produktu. Jeśli potrzebujesz przypomnieć sobie numer zamówienia, napisz do nas maila na kontakt@lapidem.pl prześlemy niezbędne informacje.
bottom of page